Baby boom hírek - újszülöttet pelenkázunk!

Nos boldogan jelentem, megérkezett az idén a 3. Mamamiboltos babánk, Anna Kamilla is, Emma és Kristóf után!
Pár hete még ezt a klassz kis csoportképet csináltuk a lányokkal a mamamiboltban, és most pedig már újabb újszülött boldogítja anyukáját azaz engem.

Néhány hete és most
És ez nem csak édes-könnyed babázást jelent számunkra, hanem bizony élvezetes abból a szempontból is, hogy ismét használatba vehetjük nagy kedvenceinket a PELUSOKAT! Bármily hihetetlen, én magam (m.) de szerintem más is van így ezzel, imádom használni őket, és mivel az  én két nagyobb fiam (10 és 5 évesek) idejében még feleennyi választék sem volt, most tobzódom igazán!

Előre nem készültem sokat, mert meg akartam várni mekkora baba lesz ez a kislány, így csak a következőket szereztem be:
- Néhány pelenkakülső (pop-in újszülött, Blümchen XS/S külső, bambinomió 1-es, milovia S, grovia egyméretes és egy gyapi)
- Pop-in újszülött belső 2db
- prefold XS blümchen 1 csomag
- tetra pelusom volt még aránylag sok
- biopamut színes tetra Kikko
- 3db Disana megkötős pelus

Néhány pelus előkészítve pár napos korában
 Gondoltam ami beválik, abból veszek majd többet hozzá. No itt tartunk most. Öt napos A.K. és nagyjából látom, mi az, ami tetszik nekünk, fotóztam is videóztam is már vele :).
Első napokban a köldökcsonk miatt külön kellett figyelnem rá, hogy a pelus lehetőleg ne takarja, illetve ne a Pul része, hanem vmi finom anyag legyen rajta, ha már van. Illetve ablakon keresztül napoztattuk kicsit így 3. nap le is esett, de erről majd egy külön posztban írok.

Első naptól mosipelus van rajta, igaz az első nap nagy része ruha nélkül, takaróban telt egy tetrával a lába között. Talán estefelé adtuk rá az első ruhácskát és igazi pelust.
Az első pelusa a nekem nosztalgikus emlékeket idéző kis xs bambinomio külső+tetra volt (ez ma már nem létezik, ők is áttértek két méretre, ami szerintem nagy kár), amit már a nagyfiam és középső is hordott az első hónapokban. Ez volt az első pelenka, amit vettem életemben, ez indította el az egész mamamiboltot, ezt is mondhatom akár, mert vele szerettem bele a pelenkázásba. Ő az:

A nosztalgikus bm pelus, 3. babónkat szolgálja

3400 grammal született, kis aprófenekű leányzó, lehet kicsit vesztett is a súlyából, nem mértük, szóval az egyméretes pelusok nagyon nagyok. Így azokat szeretem ráadni ami valóban újszülött méret. Jelenleg a Pop-in a legjobb méretben, nagyon csini, saját betéjével és tetrával a legjobb. Az XS prefoldot kicsinek érzem, még használjuk, de inkább a megkötősbe fogom rakni. Azért mostmár szopizik rendesen, így kell a tetra vagy a saját betét. A méretállítós S pelenkakülsők mint a Blümchen és a Milovia még mindig nagynak tűnnek rajta, csakúgy mint a bambinomio 1-es méret, bár használható. Azt vettem még észre hogy nem baj, ha rés van a combinál, hasnál, mert még nem akkora a mennyiség.

Bambinomio pelenkakülső prefolddal
Pop-in újszülött pelenkakülső saját betéttel



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése